Gira de La VEU de la TERRA 2024

El diumenge 7 de gener es va iniciar a Valls la gira de concerts de La VEU de la TERRA, organitzats des del CdA Pau Casals, conjuntament amb el Petit Taller de Cançons.

2.852 alumnes

67 centres educatius

15 concerts

6 escenaris

1 cantata, 9 cants, 8 clams

Les poblacions de  Valls, Alcanar, Sallent, Balaguer, el Vendrell i Reus, acolliran als seus teatres a centenars d’infants que interpretaran La VEU de la TERRA, una cantata que pretén conscienciar a alumnes, mestres, famílies i a la societat en general del problema ambiental que estem patint, per remoure consciències i emprendre accions que millorin l’actual situació.
La gira finalitzarà l’1 i 2 juny amb més de 1.000 alumnes, en 4 concerts al Teatre Fortuny de Reus.

Un total de 80 docents de diversos centres educatius de tota Catalunya han rebut la formació oferta des del CdA Pau Casals, per tal de poder preparar l’espectacle amb el seu alumnat.