Les dues mestres impulsores de l’activitat ens expliquen la seva experiència en un seminari

La paraula BookTuber fa referència a tots aquells usuaris que creen vídeos per a les xarxes socials orientats a l’anàlisi i comentari de llibres de tota mena.

Per poder presentar-vos una experiència de centre sobre un projecte de Booktubers hem conversat amb la Laura Bertran i la Natàlia Flix, mestres de primària de dues escoles que formen part de la ZER Horta de Lleida: l’Escola Arrels Els Alamús i l’Escola Creu del Batlle.

En aquest seminari Canal de Reporters hi trobareu una conversa distesa on s’expliquen amb detall les fases del projecte “Fem de Booktubers“: com es va concebre la idea i es va implicar l’alumnat, com va ser el procés de cerca d’informació i com es va dur a terme l’enregistrament i publicació dels vídeos.

El seminari inclou fragments dels productes finals publicats amb les recomanacions literàries de nens i nenes des dels 7 fins als 12 anys.

La Natàlia i la Laura reflexionen sobre la continuïtat i els punts forts d’un projecte que els ha permès treballar l’expressió oral i la competència digital. I, a la vegada, ha ajudat a potenciar el gust per la lectura dels grups que hi han participat i el de tota la comunitat educativa de la ZER.