II Jornada Canal de Reporters i la Ràdio

10 de Maig de 2024

Simultàniament a Bellatera, Mataró, Girona, Lleida i Vic

La jornada de periodisme escolar dins del marc del projecte Canal de Reporters pretén posar en relleu la importància de les activitats encaminades a fomentar l’educació mediàtica i el pensament crític. A la vegada, la jornada pretén oferir al professorat i l’alumnat un esdeveniment que es converteixi en un aprenentatge experiencial generant espais que convidin, alhora, a la reflexió individual i conjunta.

Eix temàtic

El Govern de la Generalitat ha aprovat la celebració dels 100 anys de la ràdio a Catalunya, aquest 2024 amb l’objectiu de commemorar i destacar el paper fonamental que ha tingut en la difusió de la cultura, l’entreteniment i la informació al llarg del segle XX i XXI.

La Trobada del Canal de Reporters vol afegir-se als actes de commemoració dedicant la jornada a aquest mitjà que promou l’ús de les llengües en tots els seus accents.

Facultat de Ciències de la Comunicació

Tecnocampus de Mataró