El projecte Canal de Reporters promou el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat mitjançant la creació i publicació de les produccions pròpies en format escrit, sonor o audiovisual elaborades des dels seus centres. Per afavorir la difusió d’aquests productes, es posa a disposició dels centres educatius aquesta plataforma. (+ informació)

Seminaris per a Professorat i Alumnat

Materials didàctics

Notícies de l’alumnat

Destaquem

Dia mundial de la ràdio

Us recordem que avui 13 de febrer, coincidint amb la celebració del Dia Mundial de la Ràdio, s'inicia l'emissió del programa radiofònic en obert "Cent anys explicant històries". Us desitgem un molt bon dia Mundial de la Ràdio!

Coneixem Booktubers de la ZER Horta de Lleida

En aquest seminari la Laura i la Natàlia ens expliquen com dues escoles que formen part de la ZER Horta de Lleida han desenvolupat un projecte amb el seu alumnat que té vocació de continuïtat, ja que han comprovat que potencia el gust per la lectura, fomenta l’expressió oral i desenvolupa la competència digital.

Canal de Reporters participa en la criticalSTEAM de Manresa

El Canal de Reporters ha estat present en la jornada “criticalSTEAM, eines per fomentar el pensament crític” celebrada a Manresa el passat 29 de novembre.

La tasca d’una periodista a les xarxes socials

El Canal de Reporters ha tingut l'oportunitat de conversar amb la periodista Bet Molina que des de que va finalitzar els seus estudis universitaris s'ha especialitzat en la creació de continguts per a xarxes socials. L’accés a l’enregistrament està disponible en l’apartat Seminaris.

Apropem alumnat i periodistes per celebrar la Setmana AMI

La millor manera que hem trobat per aportar continguts significatius des del Canal de Reporters a la celebració de la Setmana de l'Alfabetització Mediàtica i Informacional (AMI) ha estat permetent que l'alumnat pugui interactuar amb dos professionals del periodisme en actiu: Abraham Orriols (TV3) i Neus Bonet (Catalunya Ràdio)