Erasmus+ ESAM-TILC: primeres visites

En el nostre job shadowing, cada dia anem a observar un centre diferent. Ahir vam anar al centre més allunyat del nostre hotel: la Ferdinand Hüttner Schule, per a alumnes de 10 a 14 anys. És un centre amb molta diversitat i per aquest motiu tenen dos professors a l’aula en les matèries instrumentals i en altres moments en què faci falta.
Avui hem visitat l’Europagymnasium Auhof. Els gymnasium són centres per a alumnat que ha tingut bons resultats a primària i que s’orienta als estudis universitaris. S’hi entra als 10 anys i se’n surt als 18 amb la prova de maduresa, Matura, necessària per accedir a la universitat. En aquest centre hi ha alumnat de totes parts del món i per això fan alguns grups d’alemany com a llengua estrangera, equivalent en certa manera a les nostres aules d’acollida.
En tots dos centres el professorat fa un ensenyament molt dirigit, però fan participar oralment l’alumnat i apliquen estratègies de reforç positiu, modelatge, bon model de llengua…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *