Jornada de transferència Tècnics Equip MobEdu

Els tècnics de l’equip MobEdu hem fet la tranferència amb els companys de l’Àrea de Cultura Digital del Departament d’Educació. Ha estat molt interessant poder analitzar els objectius que ens havíem proposat per a la mobilitat als centres educatius d’Aalborg a Dinamarca.

Hem pogut intercanviar idees sobre la preparació per a la vida digital dels estudiants a l’Aalborg Kommune: ciberseguretat, privacitat, assetjament, protecció de dades. Ha resultat molt interessant analitzar les accions que realitzen per vetllar pel benestar, l’aprenentatge, l’educació i el desenvolupament dels infants i joves des del món digital.

Hem analitzat amb els companys algunes de les línies de treball observades a l’Aalborg Kommune, fent un esment especial la seva proposta de Makerspace i el treball que es realitza a les escoles. Ha estat molt útil mostrar i debatre com explorar el model MAKER’N d’aprenentatge a través del Desing Thinking que vam treballar amb l’Anders Moller.

Hem mostrat el treball intens dut a terme a l’Aalborg Kommune (Dinamarca) on hem tingut l’oportunitat de presentar el Pla Digital d’Educació, mostrant les accions per millorar la competència digital de l’alumnat, professorat i centres educatius i intercanviant idees per transformació educativa. Per altra banda ha estat enriquidor poder mostrar tota la informació que vam compartir amb l’Equip del Rasmus Greve de l’Aalborg Kommune i analitzar diferents aspectes dels projectes de l’Àrea de Cultura digital per tal de desenvolupar la seva Estratègia Digital.

Intercanviar recursos i idees enriqueix la nostra feina.