Potenciant la Inclusió a través de l’Erasmus+ CETE Plus

Sala sensorial

La participació en el programa Erasmus+ CETE Plus ha sigut una experiència enriquidora per a mi, com a tècnica de la DGEI, juntament amb els meus col·legues compromesos amb la mirada inclusiva, la tècnica referent d’inclusió del St. VOC i una docent de primària de l’Escola Lacustaria.

Durant la nostra mobilitat a Portugal, acollits per l’agrupament escolar Cister Alcobaça, vàrem compartir vivències amb dos professionals de l’IES Al-Zujáyr de Granada: la directora Lorena Montans i el professor d’informàtica Ignacio Martínez. Aquest intercanvi ens va permetre explorar estratègies innovadores per promoure la inclusió educativa a través de tallers, conferències i visites a centres educatius.

L’experiència ens ha ajudat a ampliar el nostre enfocament sobre la inclusió, mentre que els diàlegs oberts han generat plans concrets per millorar les nostres pràctiques. L’Erasmus+ CETE Plus ha reforçat el nostre compromís amb la construcció de comunitats educatives inclusives i equitatives, inspirant-nos a continuar treballant cap a la realització de la inclusió a totes les aules i escoles.

Mercè Pena Laguna

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *