Notificar una incidència a SAU

Després d’haver realitzat una petita diagnosi i haver comprovat que es compleixen els requisits per utilitzar el Servei d’Atenció Unificada (SAU), procedirem a obrir una incidència.

Per donar d’alta una incidència, hi ha tres vies possibles:

  • Web: espai de suport TIC (portal d’autoservei TIC)
  • Correu electrònic: sau.tic@pautic.gencat.cat, ens hem d’identificar amb nom complet, nom del centre, localitat i codi, descripció detallada del problema o canvi que es vol demanar, telèfon i horari preferent de contacte.
  • Telèfon: 900 82 82 82 (opció 4)

Sempre que es pugui, es recomana l’espai de suport, ja que via web ja s’omplen tots els camps necessaris i el SAU obté tot la informació per poder resoldre la incidència.

Quan entrem al portal d’autoservei el primer que cal tenir clar és el tipus d’interacció que necessitem. El SAU admet tres tipus:

  • Avaria o mal funcionament: serveix per indicar incidències amb la connectivitat, el programari o el maquinari quan no funcionen com hauria de ser habitual.
  • Necessito saber: per resoldre dubtes concrets sobre el funcionament d’un programari o maquinari determinat
  • Necessito demanar: per demanar canvi en maquinari o programari que funcionen correctament.
Scroll to Top