L’ordre de preferència per notificar una incidència és:
1. Remedy (Pautic, Portal d’autoservei)
⚠️ En el cas d’incidències amb dispositius MiFi, aneu als següents apartats. No disponible via Remedy, de moment.
Aneu a pautic.gencat.cat, apartat Avaria o mal funcionament –> Incidència amb ordinador o elements d’aula CISE i ompliu els camps requerits pel formulari:
- Problema: (funcionament incorrecte, trencat o robatori)
- Indiqui qui té assignat l’equipament:
- Equips PEDC d’alumne: Assignat a alumne
- Equips PEDC de docent: Assignat a
- Tipus de maquinari: portàtil
- Ubicació: (on es troba l’equip)
- SACE (de la llista desplegable -triga una estona- i si no apareix al camp text indicat)
- IDALU (identificador de l’alumne, el trobareu a l’IDI o a l’INDIC)
- Fotos de l’equip: s’hauran d’adjuntar a partir del botó que apareix a la part superior del formulari:
– Si és un equip trencat: foto del Sace i foto de l’element trencat
– Si és avaria: foto del SACE i captura de pantalla amb l’error/problema corresponent - Dades i horari de contacte (al Camp Dades de contacte addicionals)
- Adreça on recollir l’equip – si no s’indica res s’entén que és la que apareix per defecte de la persona que fa la notificació
- Descripció del problema
2.Correu electrònic
Heu d’escriure un correu a sau.tic@gencat.cat amb:
- Nom i cognoms
- DNI
- Dades de contacte (telèfon, correu electrònic, horari de contacte)
- Nom del centre
- Tota la informació descrita a l’apartat 1 (Remedy)
3. Telèfon
Truqueu a 900 100 195 i seleccioneu Opció 1. Us demanaran:
- Nom i cognoms
- DNI
- Dades de contacte (telèfon, correu electrònic, horari de contacte)
- Nom del centre
- Tota la informació descrita a l’apartat 1 (Remedy)
Consells sobre la gestió d’incidències: