Incidència amb un equip o dispositiu

L’ordre de preferència per notificar una incidència és:

1. Remedy (Pautic, Portal d’autoservei)

⚠️ En el cas d’incidències amb dispositius MiFi, aneu als següents apartats. No disponible via Remedy, de moment.

Aneu a pautic.gencat.cat, apartat Avaria o mal funcionament –> Incidència amb ordinador o elements d’aula CISE i ompliu els camps requerits pel formulari:

  • Problema: (funcionament incorrecte, trencat o robatori)
  • Indiqui qui té assignat l’equipament:
    • Equips PEDC d’alumne: Assignat a alumne
    • Equips PEDC de docent: Assignat a
  • Tipus de maquinari: portàtil
  • Ubicació: (on es troba l’equip)
  • SACE (de la llista desplegable -triga una estona- i si no apareix al camp text indicat)
  • IDALU (identificador de l’alumne, el trobareu a l’IDI o a l’INDIC)
  • Fotos de l’equip: s’hauran d’adjuntar a partir del botó que apareix a la part superior del formulari:
    – Si és un equip trencat: foto del Sace i foto de l’element trencat
    – Si és avaria: foto del SACE i captura de pantalla amb l’error/problema corresponent
  • Dades i horari de contacte (al Camp Dades de contacte addicionals)
  • Adreça on recollir l’equip – si no s’indica res s’entén que és la que apareix per defecte de la persona que fa la notificació
  • Descripció del problema

2.Correu electrònic

Heu d’escriure un correu a sau.tic@gencat.cat amb:

  • Nom i cognoms
  • DNI
  • Dades de contacte (telèfon, correu electrònic, horari de contacte)
  • Nom del centre
  • Tota la informació descrita a l’apartat 1 (Remedy)

3. Telèfon

Truqueu a 900 100 195 i seleccioneu Opció 1. Us demanaran:

  • Nom i cognoms
  • DNI
  • Dades de contacte (telèfon, correu electrònic, horari de contacte)
  • Nom del centre
  • Tota la informació descrita a l’apartat 1 (Remedy)

Consells sobre la gestió d’incidències:

Scroll to Top