El dijous 20 d’abril de 2023 es va transmetre la sessió 3 de la Xarxa territorial de Cultura digital. El tema comú a les 3 subxarxes va ser el ciberassetjament, amb la intervenció del Servei d’Escola i Famílies i la Subdirecció General d’Orientació, Participació i Benestar de l’alumnat. Després del tema comú, cadascuna de les subxarxes va transmetre els seus continguts:
- Subxarxa de la Competència digital docent (CDD): Empoderament de l’alumnat (Accessibilitat, inclusió, personalització, etc)
- Subxarxa de l’Estratègia digital de centre (EDC): Projectes d’aula amb tecnologia (Canal de reporters, Focus, experiències de centre, etc)
- Subxarxa de la Coordinació digital de centre (CDC): Desplegaments, informació de servei, Portal d’ús, Google Assignaments, IA en educació, etc.