Restabliment d’inici de curs d’equips d’alumnat Linkat

És necessari fer una remaquetació del sistema operatiu Linkat a la versió 22.04 que només pot fer el tècnic de camp sota petició prèvia.

El procés de restabliment en detall és el següent:

1. La coordinació digital obre petició a Remedy amb la llista d’equips que es vol remaquetar.
    La data límit és el 15 d’octubre de 2023. Consulteu les preguntes freqüents per veure com fer aquesta petició.
  2. El proveïdor canvia l’estat dels equips a Per entregar automàticament.
  3. El centre recull els equips Linkat que cal remaquetar.
  4. El proveïdor planifica la visita i envia als tècnics de camp per remaquetar, configurar i deixar els equips en l’estat Autoservei.
  5. A INDIC, el centre assigna els equips als alumnes que faran servir l’equip el curs 2023-24. Es pot assignar un a un o massivament.
  6. El centre entrega el document de lliurament a l’alumne o la família, que l’ha de retornar signat.
  7. El centre entrega els equips a l’alumnat i configura a INDIC l’estat de l’equip a Entregat.

Podeu consultar l’estat de la petició a INDIC -> Informació general -> Informes -> Esborrat d’usuaris anteriors (inici de curs 23-24)

procés linkat

1. Aneu a INDIC –> Equipaments i filtreu per alguns dels filtres disponibles. Per exemple, si voleu remaquetar tots els equips dels alumnes que finalitzen nivell educatiu, desplegueu el filtre Nivell i seleccioneu els nivells ESO 4 i BATX 2:
filtratge i generació de fitxer amb equips a remaquetar

2. Feu clic al botó Filtra.

3. Feu clic al botó amb la icona de l’Excel (marcat en groc a la imatge).

4. Descarregueu el fitxer en l’ordinador i NO elmodifiqueu.

5. Entreu al portal d’autogestió (PAUTIC/Remedy) i seleccioneu Necessito demanar -> Peticions de centre -> Configuració de l’ordinador CISE i feu clic al botó Sol·licitar ara:

captura CISE

6. Verifiqueu o ompliu les dades de contacte que us identifiquen.

7. Annexeu el fitxer generat amb INDIC que heu descarregat anteriorment fent clic al botó “+” a Fitxers a adjuntar a la sol·licitud:

8. En el desplegable Indiqui a qui pertany l’equipament trieu l’opció Assignat a alumne.

9. En el desplegable Es un equip o més d’un equip trieu l’opció Més d’un equip.

10. Afegiu a l’apartat Comentaris: Remaquetació d’equips Linkat final de curs

Detall de la petició

11. Feu clic al botó Enviar.

La data límit per enviar la petició és el 15 d’octubre de 2023.

La petició a Remedy ha d’incloure només equips que seran reassignats a nous usuaris (6è de primària, 4t d’ESO, 2n Batxillerat, etc.). La remaquetació d’equips Linkat que no canvien d’usuari entre cursos es pot demanar al tècnic preventiu.

Sí, la família ha de retornar signada la carta de lliurament (model) on es compromet a què es farà un bon ús de l’equip i es retornarà en finalitzar el curs (o quan deixi el centre educatiu).