Restabliment d’inici de curs d’equips docents Windows

A diferència dels equips Windows de l’alumnat, no s’ha previst cap esborrat automatitzat de perfils d’usuari. La volumetria (molt menor) i les dades a esborrar (més sensibles) fan necessari un restabliment de fàbrica que han d’executar les comissions/coordinacions digitals del centre.

El procés de restabliment massiu en detall és:

1. El centre fa l’assignació dels equips als nous docents a INDIC i configura l’estat Per entregar.
  2. El centre restableix els equips amb Intune executant una ordre remota de Restabliment de fàbrica.
  3. Si algun equip no respon a l’ordre remota d’Intune, executeu un restabliment local.
  4. El centre entrega els equips als nous docents amb el document de lliurament.
  5. A INDIC, el centre configura l’estat de l’equip a Entregat.

Restabliment windows docents

Configureu l’estat de l’equip a Disponible i continueu amb el procés de restabliment.

Una vegada restablert, podeu optar per:

• No donar l’equip al docent fins que aparegui a INDIC (no hauria de trigar gaires dies una vegada firmat el contracte)
  • Donar-li l’equip i assignar-lo quan aparegui a INDIC. Podeu apuntar el nom del nou docent en el mateix equip, dins de l’apartat Notes.

Sí, podeu adaptar aquest model amb el logo del centre i afegir la informació relacionada que considereu.

L’ordinador d’un/a docent pot contenir dades sensibles d’alumnes (informes, notes, expedients disciplinaris, etc) que cal garantir que s’esborren una vegada el docent deixa d’impartir docència en el centre.