Sessió 6 de la subxarxa de Competència Digital Docent (CDD)

Ja està disponible la retransmissió de la sessió 6 de la subxarxa de Competència digital docent (CDD) de la Xarxa territorial de Cultura Digital (XTCD). En aquesta sessió s’ofereixen recursos i projectes impulsats des de l’Àrea de Cultura Digital pel foment del desenvolupament de la competència digital de l’alumnat, així com les formacions associades a aquests projectes.

En concret es parla de:

• Canal de reporters (educació mediàtica, periodisme escolar, fonts fiables, esperit crític…)
  • Focus (comunicació audiovisuals)
  • Pensament computacional, programació i robòtica, on es parla de propostes associades a les properes dotacions de robòtica.
  • NewSpace (situacions d’aprenentatge aplicades a les missions espacials)
  • Mobile History Map (georeferenciació com a recurs per desenvolupar la competència digital de l’alumnat)