Autoritzacions necessaries per a la Coordinació digital de centre

L’equip directiu ha d’assignar els permisos següents a la coordinació digital per poder supervisar el funcionament dels serveis i equipaments del centre.

Fent servir l’aplicació GUAC, l’equip directiu ha d’afegir nous permisos a la pestanya Autoritzacions específiques, per les següents aplicacions:

  • INDIC: rol COORDINADOR
    Permet administrar l’aplicació INDIC
  • IDI: rol DIRECTOR
    Permet gestionar les credencials d’accés dels alumnes als serveis i equips del PEDC
  • INTUNE: permís ACCÉS_INTUNE_TOTAL
    Permet administrar el gestor d’equips Windows del centre
  • FIC: rol GESTOR
    Permet filtrar continguts amb el portal d’autogestió de continguts

Fent servir l’aplicació Remedy (Portal d’autoservei/PAUTIC), cal demanar una autorització:

  • Petició d’autorització
    Això amplia la tipologia d’incidències i peticions que es poden fer i permet veure les visites planificades del tècnic preventiu (només les visites programades deprés de la petició d’autorització).

És possible que la persona/es encarregades de la coordinació digital administrin els serveis àgora del centre (Nodes, Àgora-Moodle). En aquest cas, l’equip directiu ha de otorgar el rol de Gestor Àgora, seguint aquests pasos.

Scroll to Top