Projectes

Més projectes

Famílies digitals
Projecte que té com a objectiu facilitar l’adquisició de la competència digital per part de les famílies i donar resposta des de l’acompanyament a les seves necessitats.

Zenit
Activitats didàctiques centrades en els principals sistemes i tecnologies d’observació de la Terra. Col·laboració amb l’institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya.

Edumet
Xarxa meteorològica educativa de Catalunya amb dades recollides a estacions situades arreu de Catalunya

mSchools: Mobile History Map
Plataforma i app on els alumnes incorporen indrets patrimonials de manera col·laborativa.

Mobils.edu (2019-22)
Programa d’innovació pedagògica basada en l’ús dels mòbils a les aules

Transformació digital (2017-20)
El web inclou més de 500 projectes desenvolupats pels centres educatius dins del pla de transformació digital 2017-20.

mSchools: Eduhack (2016-17)
Cocreació a gran escala per identificar i dissenyar experiències innovadores, amb Design Thinking.