INDIC (Inventari digital de centre) és l’aplicació per a la gestió dels equips informàtics desplegats als centres educatius en el marc del Pla d’Educació Digital de Catalunya 2020-23. Tot i que l’aplicació ja disposa de les funcionalitats bàsiques, es continua el seu desenvolupament per proporcionar més funcionalitats. Això pot fer que algunes referències a etiquetes, botons o algunes imatges d’aquest manual difereixin lleugerament de l’estat actual de l’aplicació.
Podeu veure el videotutorial d’introducció a INDIC que fa una panoràmica de les principals funcionalitats:
https://projectes.xtec.cat/digital/serveis-digitals/indic/
Per accedir a l’aplicació, aneu a la pàgina Digital, a l’apartat d’INDIC.
Al nom d’usuari i la contrasenya cal introduir les credencials de GICAR. Només estan habilitats el personal de l’equip directiu, les persones que fan la coordinació digital del centre i les persones (docents, PAS) habilitats per la direcció del centre mitjançant l’aplicació GUAC.
En cas d’incidència d’accés, podeu enviar un correu electrònic a sau.tic@pautic.gencat.cat, indicant nom complet i NIF de la persona amb problemes i les dades de contacte del centre.
Àrea de notificacions
Aquesta àrea, visible només a la pantalla inicial, mostra Informacions d’interès i avisos d’equips en una situació inconsistent.
Desplegaments
El mòdul Desplegaments permet veure la traçabilitat del desplegament dels projectes assignats a un centre. Inclou l’assignació final, dates planificades, estats del projecte, equipament inicial i lliurat. Es pot accedir al mòdul mitjançant l’opció del menú superior o la caixa de la zona central. El personal de l’equip directiu i de la coordinació digital del centre només tenen accés a les dades pròpies del centre.
Inventari
El mòdul d’inventari permet veure els equips informàtics assignats al vostre centre educatiu dins del Pla d’educació digital de Catalunya. Es pot accedir al mòdul mitjançant l’opció del menú superior o la caixa de la zona central. Tenen accés a aquest mòdul l’equip directiu del centre i la persona o persones que fan la coordinació digital.
Equipaments
L’inventari Equipaments inclou les dades de l’equipament del centre educatiu.
Persones
L’inventari Persones inclou les dades de l’alumnat i del personal docent del centre educatiu. Les dades s’actualitzen periòdicament des de les aplicacions corporatives del Departament d’Educació, i no és possible afegir, esborrar o editar cap dada d’una persona des de l’INDIC.
En cas d’incidència amb l’aplicació o que alguna dada no s’ajusti a la realitat del centre, com per exemple:
- Falta un alumne
- Falta un docent
- Apareix un alumne que ja no és al centre
- Apareix un docent que ja no és al centre
- Falta un equip que és al centre
- Apareix un equip que no pertany al centre
- Els sistemes operatius no són els demanats
- etc.
Obriu una incidència fent servir un d’aquests canals:
- Portal d’autogestió amb l’opció Avaria o Mal funcionament → Incidència en l’aplicació i triar INDIC com a nom d’aplicació.
- Enviant un correu a sau.tic@pautic.gencat.cat
- Trucant al 900 82 82 82 (opció 4 i després opció 3)