Manual INDIC

INDIC (Inventari digital de centre) és l’aplicació per a la gestió dels equips informàtics desplegats als centres educatius en el marc del Pla d’Educació Digital de Catalunya 2020-23. Tot i que l’aplicació ja disposa de les funcionalitats bàsiques, es continua el seu desenvolupament per proporcionar més funcionalitats. Això pot fer que algunes referències a etiquetes, botons o algunes imatges d’aquest manual difereixin lleugerament de l’estat actual de l’aplicació. 

Podeu veure el videotutorial d’introducció a INDIC que fa una panoràmica de les principals funcionalitats:

https://projectes.xtec.cat/digital/serveis-digitals/indic/

Per accedir a l’aplicació, aneu a la pàgina Digital, a l’apartat d’INDIC.

Pàgina d’INDIC a Digital

Al nom d’usuari i la contrasenya cal introduir les credencials de GICAR. Només estan habilitats el personal de l’equip directiu, les persones que fan la coordinació digital del centre i les persones (docents, PAS) habilitats per la direcció del centre mitjançant l’aplicació GUAC.

En cas d’incidència d’accés, podeu enviar un correu electrònic a sau.tic@pautic.gencat.cat, indicant nom complet i NIF de la persona amb problemes i les dades de contacte del centre. 

En cas d’incidència amb l’aplicació o que alguna dada no s’ajusti a la realitat del centre, com per exemple: 

  • Falta un alumne
  • Falta un docent
  • Apareix un alumne que ja no és al centre
  • Apareix un docent que ja no és al centre
  • Falta un equip que és al centre
  • Apareix un equip que no pertany al centre
  • Els sistemes operatius no són els demanats
  • etc.

Obriu una incidència fent servir un d’aquests canals:  

  • Portal d’autogestió amb l’opció Avaria o Mal funcionamentIncidència en l’aplicació i triar INDIC com a nom d’aplicació.
  • Enviant un correu a sau.tic@pautic.gencat.cat
  • Trucant al 900 82 82 82 (opció 4 i després opció 3)

Scroll to Top