Biada edifica

El passat dimecres 17 d’abril es van celebrar les Jornades d’orientació ‘Biada Edifica’ organitzades pel Departament d’Edificació i Obra Civil i la Comissió d’Emprenedoria. Aquesta trobada partia amb l’objectiu principal d’intercanviar coneixements entre alumnes i professionals del sector de l’edificació i la construcció.
Els alumnes de 2º curs del Cicle Superior de Projectes d’Edificació van presentar el treball que estan realitzant al Mòdul de Síntesi. Posteriorment el grup de professionals convidats van preguntar dubtes dels treballs i van passar a protagonitzar la jornada liderant la taula rodona. L’alumnat assistent va aprofitar l’experiència preguntant qüestions referides al món laboral així com altres aspectes de la professió. La intervenció del gremi de constructors del Vallés Oriental i Maresme va ser clau per entendre la situació actual del sector. La sessió va finalitzar amb la intervenció d’escola-empresa explicant la formació DUAL i el recorregut dels alumnes en els últims anys.
La jornada va ser tot un èxit. Gràcies a la col·laboració i el treball en equip de diferents departaments i professors de l’Institut i, principalment gràcies a l’esforç dels alumnes, vam gaudir d’una tarda d’emocions, rialles i, sobretot plena de nous aprenentatges i coneixements.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *