IX Fòrum trobada amb empreses – Institut Montsià

L’Institut Montsià vam organitzar el IX Fòrum de Trobada amb Empreses, amb representació del món empresarial, administració i comunitat educativa.

Dintre de la jornada, vam inaugurar el nou mural establert a l’entrada del centre, on les empreses i entitats col·laboradores mostren el seu logotip, creiem que aquestes iniciatives són positives per reforçar la confiança i consolidar el centre com un referent formatiu al territori.

Amb el fòrum d’aquest curs, amb el lema “Talent Emocional”, preteníem posar en relleu la importància de les noves tendències i de les noves tecnologies dins del món empresarial. Al mateix temps també volíem reflexionar sobre el fet que el tracte personal, tant amb el client com amb la resta de l’equip humà, és molt important dins de l’empresa, i que no ha de quedar minvat per l’adopció de les noves tecnologies, sinó que al contrari, adquireix cada cop més importància.

En aquesta trobada també vam parlar de la importància de la formació professional dual, explicant experiències amb alumnat i empreses.

Un cop més volem agrair l’assistència i implicació a totes les persones participants.

1. María Martínez Barbó

Es molt positiu fer trovades amb les empreses de l’entorn perque per a aconseguir una millor inserció laboral es interessant que existeixi un feed back entre les empreses i l’alumnat , a mes a mes d’aquesta mabnera es poden treballar millor les capacitatds clau que ha de tenir l’alumnat com a futur treballador de les empreses.

Es molt interessant que s’hagin pogut treballar en aquesta trebada el tema del capital humà, i el tema del tracte personal i amb el client . El treball que han fet aquestes mes de 20 empreses establint diverse dinamiques i jocs ha contibuit a beneficiar a la comunitat educativa i el futur de les empreses del sector territorial.