Cursos de formació en escacs educatius per al professorat

Aquest curs escolar, el Departament d’Educació ofereix diferents cursos de formació per al professorat en l’àmbit dels escacs educatius, tots ells gratuïts per als participants.

En total, hi haurà 5 modalitats de cursos per escollir, entre els quals hi trobem una novetat: formació sobre escacs i psicomotricitat, pensada per a docents d’educació infantil i cicle inicial d’educació primària.

L’objectiu del Programa Escacs a l’escola és utilitzar els escacs com a eina educativa dins l’horari lectiu, posant-los al servei de les diferents àrees del currículum.

Per participar als cursos Escacs a l’escola 1 i Escacs i psicomotricitat no és necessari tenir coneixements previs d’escacs.

Consulta tots els cursos que s’ofereixen de cada modalitat, els llocs i les dates clicant AQUÍ.

Les inscripcions estan obertes del 8 al 24 de setembre, i es poden dur a terme a través de la pàgina de la Xtec. (Enllaç directe al cercador: clica AQUÍ)

Animeu-vos a participar-hi!!!

1. Ferriol Soteras

Bones,
    El curs Més escacs, que dieu en format online 5020430509 del CRP del Baix Empordà, quan vas a fer la inscripció diu que és presencial i les dates no coincideixen. Només m’interessa curs online. Em podeu ir alguna cosa al respecte? Gràcies

Benvolgut,
      Hem fet la consulta pertinent i et confirmem que el curs que esmentes es durà a terme on-line i les dates seran les següents: 17 i 24 d’octubre, 14 i 21 de novembre i 16 de gener.
      D’altra banda, també s’oferirà un altre curs de formació Més Escacs en format 100% on-line al febrer.

Benvolgut,
      Des del programa sempre recomanem començar pel curs de nivell 1 si us és possible, ja que aquest us proporcionarà uns coneixements molt més amplis que les pròpies normes del joc, com per exemple metodologia, propostes per treballar amb els alumnes a l’aula, marc teòric sobre escacs educatius… creiem que us pot ser profitós, i, si comencéssiu pel nivell 2, tots aquests recursos us mancarien.

1. David

Gràcies Marta, una altra pregunta… cal que m’inscrigui als 3 cursos al mateix temps o només al nivell 1 i després aniran sorgint posteriors convocatòries?

1. Marta Amigó Vilalta

Disculpeu, no havia vist el missatge. No cal inscriure’s als 3 cursos alhora, es poden anar fent un a un, van sorgint convocatòries cada curs, al setembre i al gener.

2. Jaume Prada

He donat classes d’escacs alguns cursos a l’escola de Llers. Una iniciativa de l’Ajuntament. No soc docent. També hi puc accedir?

1. Marta Amigó Vilalta

Benvolgut, la formació està adreçada a personal docent únicament. Si li interessa formació referent a monitor d’escacs pot contactar amb la Federació Catalana d’Escacs perquè l’informin de la formació que tenen prevista properament.

Salutacions,
      Marta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *