Formació

La formació per garantir un acompanyament òptim de les famílies als infants i joves ha de girar entorn tres eixos diferents: d’una banda, major competència digital en relació amb les plataformes d’aprenentatge que fa servir l’alumnat, que han pres una importància fonamental en el procés d’ensenyament-aprenentatge; en segon lloc, eines de seguiment de l’escolarització a casa (motivació, planificació, estudi eficaç…); i en tercer lloc, comunicació i treball en equip amb el tutor/a i la resta d’equip docent.
En aquesta línia, s’estan elaborant uns itineraris formatius en relació amb la parentalitat positiva i la competència digital, així com accions de suport i orientació a les famílies.

Objectius generals de la formació:

• Aprendre a acompanyar els fills i filles en el procés d’aprenentatge en línia.
      • Conèixer i aprendre a fer servir eines per fer aquest acompanyament.
      • Conèixer els canals de comunicació amb l’escola.

Modalitats de formació:

• Cursos en línia autoformatius
        • Formacions presencials als centres educatius
        • Càpsules formatives de curta durada

Illustration by Freepik Storyset