Webinar #3 🏫 Family volunteering in the English and CLIL classroom by Montse Sabater

Dijous 7 de novembre de 2024 a les 18.00 h ens retrobem en el tercer webinar del II Cicle de Webinars “Nous Horitzons a l’aula” amb la participació de la Montse Sabater, docent de l’ESC Ferreries. La Montse Sabater ens compartirà l’experiència viscuda per l’alumnat i les famílies de l’escola a l’aula d’anglès i a l’aula AICLE on han compartit aprenentatges i vivències i han transformat l’espai educatiu en un espai col·laboratiu, motivador i proper.

Si no heu rebut el correu del Servei de Llengües Estrangeres amb l’enllaç per a la sessió, si us plau, contacteu amb nosaltres a l’adreça formacio.sle@xtec.cat.

Subscriviu-vos a la portada del NODES GEP i seguiu-nos a Twitter @innovacioSLEO i @fle_sleo per estar al dia de les últimes novetats!

Us hi esperem!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>