Webinar 5#💻 Automating task design for foreign language learning by Dr. Roger Gilabert

Us esperem el pròxim dilluns 11 de març a les 18.00 h per escoltar al Dr. Roger Gilabert que ens parlarà del disseny de tasques per a l’ensenyament de llengües estrangeres i dels reptes que suposa per al professorat, en concret la manca de bancs de recursos que facilitin el disseny d’aquestes tasques. Una gran oportunitat per aprofundir en l’aprenentatge de llengües basat en tasques!

Si no has rebut el correu del Servei de Llengües Estrangeres amb l’enllaç per a la sessió, si et plau, contacta amb nosaltres a l’adreça formacio.sle@xtec.cat.

Subscriu-te a la portada del NODES GEP i segueix-nos a Twitter @innovacioSLEO i @fle_sleo per estar al dia de les últimes novetats!

T’hi esperem!

🧩Seminari de la Xarxa II Equips Directius i Equips Impulsors de centres GEP 2024

Ja ha començat la nova edició del seminari de la Xarxa II Equips Directius i Equips Impulsors de centres GEP!

Enguany, representants de 12 centres GEP, els quals han participat en el Programa d’Innovació GEP en diferents edicions, participen en un seminari en línia de 15 h que ofereix un entorn de col·laboració i acompanyament basat en la reflexió i el debat, que afavoreix l’intercanvi d’informació, d’experiències de centre i promou la construcció de coneixement compartit a partir de converses entre docents i de la col·laboració entre iguals. En aquesta edició, l’INS Cubelles @insticubelles n’és el centre amfitrió i a més de dinamitzar les sessions, acollirà els centres participants en el seu institut per compartir la pròpia experiència com a centre GEP en una sessió presencial el pròxim 19 d’abril.

A la primera sessió, els centres participants van presentar-se i compartir quins són els seus motius per unir-se a la Xarxa, els seus interessos, les seves idees i les seves necessitats al voltant de l’objectiu principal que és la millora i la sostenibilitat del programa GEP en els seus centres. La segona sessió serà el 7 de març on parlaran del procés d’internacionalització dels centres GEP a través de les múltiples possibilitats i avantatges que ofereix el programa Erasmus.

Desitgem que sigui una experiència enriquidora per a tothom!

Webinar 3# 🌏Learnings from the internationalization of higher education on global competencies and language teaching by Sra. Marina Casals

Us esperem el pròxim dilluns 12 de febrer a les 18.00h per escoltar la Sra. Marina Casals Sala que ens parlarà del procés d’internacionalització a l’educació superior i de com tot allò après es trasllada a l’ensenyament de llengües a l’educació primària i secundària.… Llegeix més»

Webinar #2 📚 Melodies and rhythms for learning to read in a foreign language by Dra. Carmen Fonseca Mora

El proper dilluns 29 de gener podrem gaudir de la presentació de la Dra. M. Carmen Fonseca Mora de la Universidad de Huelva que ens parlarà de la relació directa que hi ha entre la capacitat auditiva, les habilitats musicals i les habilitats lectores dels aprenents de llengües.… Llegeix més»

Webinar #1 📲 Reptes i possibilitats per aprendre llengües en línia a càrrec del Dr. Daniel Cassany (UPF)

Avui, dilluns 15 de gener a les 18.00 h, iniciem el IV cicle de webinars Nous Horitzons en l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües 2024 amb la participació del Dr. Daniel Cassany (Universitat Pompeu Fabra) que ens parlarà de l’aprenentatge informal i digital d’idiomes i de com podem aprofitar aquestes pràctiques des de l’educació formal.… Llegeix més»

Webinar 5#💬Fifth graders: the Storytellers by Alexandra Canals

Us esperem el proper dijous 14 de desembre a les 18.00 h al cinquè i últim webinar del I cicle “Nous Horitzons a l’Aula”, per conèixer l’experiència de l’Alexandra Canals i l’alumnat de l’ESC Sant Llàtzer. Ells són els protagonistes d’una magnífica iniciativa que crea vincles entre l’alumnat de cinquè i el d’educació infantil, promou la comunicació oral, el lideratge i l’empatia. Veniu a conèixer aquests joveníssims contacontes i a gaudir de les seves narracions! … Llegeix més»

🔔 IV Cicle de webinars “Nous Horitzons en l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües”: Inscripcions obertes 2024!

Ja us podeu inscriure al IV cicle de webinars “Nous horitzons en l’ensenyament i aprenentatge de les llengües”. El cicle consta d’un total de 10 webinars a càrrec de diversos ponents i sobre temàtiques d’actualitat en relació a l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües. Tots els webinars són en dilluns de les 18:00h a les 19:30h.… Llegeix més»