Webinar #5 Empowering English Classrooms: Harnessing AI for Engaged and Effective Teaching by Sònia Guilana

Us esperem el pròxim dijous 12 de desembre a les 18.00h al cinquè i últim webinar del II cicle “Nous Horitzons a l’Aula”. Durant el webinar, la Sònia Guilana de l’INS Vall del Llémena ens compartirà eines i estratègies que faciliten la integració de la intel·ligència artificial a l’aula de llengua anglesa. Aprendrem com podem treure el màxim profit de la IA per personalitzar els aprenentatges i afavorir la motivació del nostre alumnat.

Si no has rebut el correu del Servei de Llengües Estrangeres amb l’enllaç per a la sessió, si et plau, contacta amb nosaltres a l’adreça formacio.sle@xtec.cat.

Subscriu-te a la portada del NODES GEP i segueix-nos a Twitter @innovacioSLEO i @fle_sleo per estar al dia de les últimes novetats!

T’hi esperem!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>