Trodaba Pedagògica GEP 2019

El passat 26 de setembre vam realitzar amb molt d’èxit la Jornada GEP de primer any. Tots els centres de primer any van poder gaudir d’un matí de conferències on vam poder obtenir més informació del programa GEP, enfocament CLIL i treball per projectes.

La Dra. Cristina Escobar directora del Màster CLIL de la UAB, ens parlar del CLIL com un repte a l’aula! Si vols tornar a veure la seva presentació sense perdre cap detall pots tornar-la a visualitzar clicant:

A més a més, vam poder escoltar les experiències de centres GEP de diferents anys. I agraïm la participació dels següents centres: Institut Pla de les Moreres (Vilanova del Camí), Escola Villa-romà (Palamòs) i el Institut Rafael Campalans (Anglès).

Si voleu tornar escoltar les vivències d’aquests centres només cal que cliqueu sobre el centre que més us interessi:

Experiència GEP 1:  Institut Pla de les Moreres de Vilanova del Camí

Resultado de imagen de institut pla de les moreres

Experiència GEP 2:  Escola Vila-romà de Palamòs

Resultado de imagen de escola vila roma palamos

Experiència GEP 3:  Institut Rafael Campalans d’Anglès

Resultado de imagen de institut rafael campalans angles

I finalment…. Us desitgem un bon inici de projecte!