Formació

Departament d’Educació

La intel·ligència artificial i l’educació: un binomi de futur

Participants certificats

En aquesta formació aprendrem què són les IAs, els tipus que existeixen i com interactuar amb elles. Es realitzaran algunes pràctiques per aprendre a treure el màxim profit de cadascuna d’elles.

Pròxim curs: Octubre 2024

La intel·ligència artificial a l’aula: millora del procés d’ensenyament-aprenentatge

Participants certificats

Es donen estratègies i recursos per integrar les IAs a la pràctica docent. Com dissenyar activitats, com avaluar i com ensenyar a utilitzar les IAs a l’alumnat.

👉 Es recomanable haver realitzat la formació “La intel·ligència artificial i l’educació: un binomi de futur”.

situació d'aprenentatge

Situacions d’aprenentatge amb IAs

Durada: 15 hores

Com les IA ens poden ajudar a dissenyar situacions d’aprenentage i com dissenyar situacions d’aprenentage que incorporin l’ús de les IAs per part de l’alumnat.

Pròxim curs: Octubre 2024

Introducció a l’anàlisi de dades educatives

Durada: 15 hores

Les aplicacions de gestió i els entorns virtuals d’aprenentatge registren una gran quantitat de dades que poden servir com a base per l’anàlisi i presa de decisions relacionades amb l’alumnat del centre.

Data prevista: Curs 2024-25

Altres formacions recomanades

👉 Podeu trobar recursos per a l’autoformació a l’apartat de Recursos.