XXIX edició del concurs escolar El Gust per la Lectura

Les inscripcions al concurs es poden fer fins al 19 de gener de 2024, a través del Portal de centres del Departament d’Educació, dins l’apartat de ‘Projectes educatius’, al menú ‘Gestió de centres’, accessible amb l’usuari i la contrasenya GICAR.

El certamen literari El Gust per la Lectura promogut pel Departament d’Educació arriba a la seva 29a edició, amb més de 7600 alumnes d’uns 150 centres educatius de tot Catalunya que hi han participat en les darreres convocatòries.
Enguany, el període d’inscripció romandrà obert fins al dia 19 de gener de 2024.
Es tracta d’un programa educatiu que ofereix propostes de lectura i recursos didàctics adaptats a cada nivell educatiu amb l’objectiu de formar bons lectors. A l’inici de cada curs es presenten un seguit de materials didàctics vinculats a unes lectures determinades que es poden trobar publicats al web d’XTEC i al tríptic.
Aquests materials són una oportunitat per aprofitar les propostes i recursos per al treball a cada centre, amb una motivació addicional per a la tasca docent i l’aprenentatge.

Cal recordar que per omplir el formulari i formalitzar la inscripció, és necessari emprar l’usuari i contrasenya XTEC del centre educatiu, ja que la participació en el concurs requereix el vistiplau de direcció.
En cas de dubtes o dificultats, es pot contactar amb l’equip del programa per correu electrònic a ssrl@xtec.cat o bé a competencialiteraria@xtec.cat, per tal d’obtenir suport.

El Gust per la Lectura