Acredita el teu nivell de català

Cursos de català per a adults

Del 19 al 21 de desembre s’obrirà el període de matrícula per als cursos de català per a adults, amb els que es podrà obtenir els diferents nivells de certificació, des de l’A1 fins al C2.

El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) de Catalunya ofereix cursos de català adreçats a adults que s’impartiran entre els mesos de gener i març de 2024. Aquesta oferta formativa s’adreça a qualsevol persona que vulgui acreditar el seu nivell de coneixement de la llengua, des del nivell A1 fins al C2, segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).
La matrícula a aquesta formació estarà disponible entre els dies 19 i 21 de desembre de 2021 a través del web plataforma d’inscripció i tràmits i, de forma presencial, als diferents punts d’atenció del CNL Montserrat.
Les persones que no hagin estat alumnes del CPNL els últims 12 mesos han de fer una prova de nivell que poden demanar a través del portal www.cpnl.cat/inscripcions/ abans del 15 de desembre. També serà possible acreditar els coneixements previs presentant un certificat acreditatiu.
Per fer la matrícula s’establiran dos torns, en funció de la situació de cada persona. El dia 19 de desembre s’hi podran matricular les persones que siguin antics alumnes del CPNL (haver estat inscrit en algun curs durant els darrers 12 mesos). Posteriorment, els dies 20 i 21 de desembre les inscripcions estaran obertes a tothom.
L’oferta de cursos la podeu consultar en el cercador de cursos, on poden localitzar-se els cursos que es faran arreu del territori.