Eines i recursos educatius per aprendre a parlar en públic

En aquest article us presentem un espai web on trobareu recursos per ajudar l’alumnat, cursos en línia que podeu consultar, consells per aplicar a la docència,  i més recursos per continuar aprenent a través de llibres i d’altres plataformes. En definitiva, experiències de tots els àmbits curriculars que us poden donar idees per aplicar a l’aula, doncs, les exposicions orals són, encara avui en dia, un dels grans reptes de l’alumnat.

El web és el resultat d’un projecte Recercaixa en el qual hi ha col·laborat el Departament d’Educació (programa Tenim la Paraula) i les universitats UPF i UB.

Us convidem a fer-hi un cop d’ull!