Inscripcions al Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta

Com cada any, s’obren les inscripcions al Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta, fruit d’un acord de La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Aquest acord neix de l’interès d’ambdues entitats per la promoció de la lectura i estem convençuts que la col·laboració permet que el Certamen segueixi creixent en quantitat i en qualitat.

Com sabeu, hi ha varies categories amb les que participar,  amb un alumne per categoria per a les categories individuals i un grup de tres alumnes per a la Tropa de Corsaris. En aquest enllaç en podeu veure les bases.

També en destaquem la categoria de TIMONERS,  dirigida a alumnat nouvingut* de CS de Primària i 1r o 2n d’ESO, incorporat per primera vegada al sistema educatiu, a partir de cicle mitjà de primària, en els darrers vint-i-quatre mesos o, excepcionalment, quan s’hi ha incorporat en els darrers trenta-sis mesos i procedeix d’àmbits lingüístics i culturals molt allunyats del català.  És doncs, una experiència molt enriquidora per als nois i noies que s’acaben d’incorporar al nostre sistema educatiu, i per això us animem a inscriure-us-hi.