L’acollida inicial

Facilitar informació a l’alumnat i les seves famílies en els primers moments de la incorporació al centre és fonamental per a una bona acollida, malgrat tenir present que la comunicació entre els docents i les famílies no ha de limitar-se només a aquests primers contactes, sinó que s’ha de mantenir durant tot el curs escolar.

En aquest sentit, és important i recomanable que els centres educatius disposin de materials i documents que facilitin les informacions necessàries per al desenvolupament de la vida escolar de l’alumnat i la participació de les famílies d’origen estranger.

Us adjuntem també unes orientacions  i recursos que us poden ajudar en el procés d’acollida d’alumnat refugiat.