NOU servei de traducció-interpretació via telefònica i/o telemàtica

Us fem saber que al llarg d’aquesta setmana entrarà en funcionament un servei de traducció-interpretació via telefònica i/o telemàtica per facilitar la comunicació entre els centres educatius que acullen alumnat nouvingut i les seves famílies, amb l’objectiu de facilitar-ne l’escolarització i l’acollida. El servei s’oferirà als centres educatius públics, de la Catalunya Central, dependents de la Generalitat de Catalunya situats  al nostre territori.

logo m.jpgL’empresa adjudicatària del servei, fins al 31 de desembre de 2023, és Interpret Solutions, ja ha contactat amb els centres per informar-los del funcionament del servei: cada centre rep les seves claus d’accés a la plataforma del servei, així com unes breus instruccions de funcionament i gestió.

El servei s’oferirà en 73 llengües durant els 365 dies de l’any. Els centres educatius podran utilitzar el servei d’interpretació un màxim de dues vegades per alumne i curs. El cost del servei és gratuït tant per al centre com per a les famílies.