Les llengües d’origen presents a la I Jornada Canal de Reporters

El passat 5 de maig va tenir lloc la I Jornada Canal de Reporters, una jornada de periodisme escolar que va posar en relleu la importància de les activitats encaminades a fomentar l’educació mediàtica i el pensament crític.

En aquest context, l’alumnat va participar en la producció d’un projecte audiovisual per contribuir a fer visibles les llengües i cultures de l’alumnat d’origen estranger o bé amb arrels familiars en altres països, treballant els ODS en diverses llengües com ara l’àrab, l’amazic, el xinès, el fula, el romanès, etc.

Compartim amb vosaltres el producte final d’aquesta bona feina feta per l’alumnat dels centres participants:

Produccions audiovisuals de la jornada

1. Mercè Miralles Roset

M’ha agradat molt el vídeo. Quina riquesa de llengües i que bé que sigui sobre l’agenda 2030 perquè els objectius de sostenibilitat ens abracen a tots i a totes.