Ja fa alguns anys que, des del PEE de la Seu d’Urgell programem un taller de català adreçat a alumnat nouvingut i que el realitzem a través dels jocs de taula.
La Seu d’Urgell és una ciutat que juga. Des de fa deu anys s’hi organitza el Festival del Joc del Pirineu i, tenim la sort de comptar amb l’associació ALLAU (Associació de lleure de l’Alt Urgell) que promou els jocs de taula i de rol per a tota la població i que forma part de la Comissió Operativa del PEE.
Des del PEE de la Seu entenem que, a través dels jocs, l’aprenentatge de la llengua pot ser més significatiu, més dinàmic i més enriquidor, fomentant, sobretot que aconsegueixin adquirir un ús de la llengua oral més espontani.
Fa unes setmanes, l’INFOK ens va proposar participar en el programa especial sobre llengua mostrant el taller i parlant directament amb alguns dels i de les alumnes participants.
Podeu veure’n el programa en aquest enllaç
