Fent créixer el PCEE #deMataroaToquio

Són 7 minuts on s’intercalen informacions i entrevistes amb imatges de les activitats i de les cerimònies organitzades pels diferents centres educatius. El projecte ha tingut un èxit sense precedents per la promoció de l’esport i els hàbits saludables: 28 escoles, 13800 alumnes, famílies i professorat molt implicats, ampli suport de les institucions… La idea era aconseguir 10.385 quilòmetres i s’han superat els 95.000.

El Pla Català d’Esport a l’Escola ha sortit molt reforçat igual que la relació entre el Consell Esportiu del Maresme i els centres educatius de la ciutat.

L’Esperit olímpic s’ha viscut molt intensament i les esportistes implicades han vist créixer enormement la seva popularitat entre els infants i joves.

Ha estat un èxit i el volem compartir amb vosaltres. Esperem que iniciatives com aquestes podran tenir continuïtat i entre tots podrem seguir fent créixer el PCEE.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *