“Tallers per a centres del PCEE 2022-2023″

Informació relativa als tallers que proposem aquest Curs 22-23 als centres del Pla Català d’Esport a l’Escola des del Consell Català de l’Esport, en col·laboració amb l’Agrupació d’Associacions Esportives Escolars de Catalunya:

-taller d’habilitats per la vida en equitat, per l’alumnat de 3è de primària i per a 1r o 2n d’ESO

-taller d’hàbits saludables, per a l’alumnat de 4t de primària

-taller d’esport inclusiu, per a l’alumnat de 5è o 6è de primària

-taller de conscienciació “L’esport i la discapacitat intel·lectual“, per l’alumnat de 6è de primària o per a 3r d’ESO

Trobareu informació detallada sobre els objectius, continguts, durada i nombre de participants de cada taller en els documents adjunts.

El Consell Català de l’Esport subvenciona el 100% d’aquestes activitats per als centres del Pla Català de l’Esport a l’Escola que, a títol informatiu, tenen un cost de 425 euros en el cas del Taller d’Esport Inclusiu i de 200 euros per la resta.

Els requisits per poder gaudir d’aquestes activitats són:

–      Tenir validat l’informe memòria del curs 2021-2022

–      Haver realitzat la renovació del PCEE d’aquest curs 2022-23

Si esteu interessats en alguna de les propostes, ompliu el formulari segons si l’activitat que voleu sol·licitar és de primària o de secundària, abans del dia 30/11/22.

FORMULARI PRIMARIA

FORMULARI SECUNDÀRIA

A partir de la primera quinzena de desembre s’aniran comunicant als centres les assignacions, si no rebeu cap notificació significa que NO teniu assignat cap taller. En aquests casos quedareu en reserva per si es produeix alguna baixa en els tallers assignats. Només s’assignarà 1 taller per curs acadèmic i centre educatiu en funció de les prioritats triades i disponibilitat i amb el criteri de la no repetició del mateix taller en un centre respecte el curs anterior.

La previsió de començament dels tallers serà a partir del 16 de gener de 2023.

Us animem a que feu la inscripció el més aviat possible, ja que són places limitades i es tracta d’una bona oportunitat per treballar els valors a través de l’activitat física i l’esport.

Per qualsevol dubte, adreceu-vos si us plau a tallers@lagrupacio.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *