El projecte esports

El projecte esports vol transmetre els valors positius de l’esport i fomentar hàbit saludables entre l’alumnat del PFI!
Ahir es va fer la 1a jornada esportiva dinamitzada per l’alumnat d’INEFC als grups PFI de la zona de l’Alt Penedès i el Baix Llobregat. Del Penedès van participar l’Institut El Foix, Institut Intermunicipal i Institut Alt Penedès, en total 5 grups d’alumnes de diferents famílies professionals.

La Jornada va consistir en una visita guiada a les instal·lacions i diferents activitats cooperatives a la zona del gimnàs, on es va fer partícip a tothom (alumnat i professorat) de manera que es van poder conèixer i compartir entre els diferents grups.

En una altra franja horària, també van participar d’aquesta Jornada l’alumnat PFI, de varis grups i famílies professionals, de l’Institut Severo Ochoa, Institut Marinao, Institut Gabriela Mistral i Institut Illa dels Banyols del Baix Llobregat.

El projecte esportiu L’ESPORT COM A TRANSMISSOR DE VALORS té com objectiu promoure valors (treball en equip, esforç, humilitat…) a l’alumnat PFI a través d’activitats relacionades amb l’esport, a més de crear xarxes al territori.

#pfiCAT #sOMfp #ImpulsFP

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>