Comunicats

Igualtat

Connecta’t a l’empresa

ODS

Els alumnes del PFI-PTT l’Escala participen a la 3a edició de la Vila del Llibre de l’Escala!

Els dies 13, 14 i 15 d’Octubre, els alumnes que cursen el Pla de Transició al Treball d’auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic, van participat, juntament amb els organitzadors, en la preparació d’un dels esdeveniments que es porta a terme a l’Escala, la… Llegeix més»

Jo soc el meu futur

Jo soc el meu futur és un projecte orientat a desenvolupar les actituds i habilitats no cognitives dels joves, acompanyant-los en el disseny del propi Pla Personal de Futur. En ell es potencia la presa de decisions i resolució de problemes.
Aquest projecte treballa l’orientació dels joves… Llegeix més»

Fem piragüisme al Parc del Segre

Aquest passat dijous, l’alumnat del PTT de La Seu d’Urgell que està ubicat al Parc del Segre: instal·lacions olímpiques amb canal d’aigües braves i aigües tranquil·les, hem pogut realitzar una activitat de piragüisme, convidats pel mateix Parc.
Vam començar amb una xerrada explicativa de les instal·lacions… Llegeix més»

Romànic, Gòtic, Renaixement i Barroc. Estils d’art en el PFI

Des del PFI d’Auxiliar d’hoteleria: cuina i càtering (HT02-NEE) de la Fundació Mercè Pla (Tortosa) vam elaborar durant el curs 2020-2021 quatre presentacions per tal de treballar els arts Romànic, Gòtic, Renaixement i Barroc a les Terres de l’Ebre. D’aquesta manera vam treballar aquesta unitat pertanyent al mòdul MFG2 Entorn Social i Territorial. Malgrat orientar-se al context de les comarques de l’Ebre, el fet de definir una manera d’estructurar la informació fa que siguin interessants per qualsevol PFI.… Llegeix més»