V INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES

Un any més els diferents PFI-PTT dels territoris de Girona, Maresme, Vallès Oriental, Catalunya Central, Lleida i Alt Penedès han presentat els projectes que han realitzat amb els alumnes.
Aquesta V edició d’intercanvi d’experiències es presenta en format vídeo doncs no ha estat possible trobar-nos per… Llegeix més»

RETO FUTURO

L’equip de The Dreamweavers, PFI-PTT Salt ha arribat a la part final del projecte #retofuturo, projecte d’emprenedoria, i presentarà aquest dijous, dia 9 de juliol a les 11h, a la Gran Final davant del jurat, la seva gran proposta, Past4future!!

Amb aquesta idea tenen com a objectiu minimitzar el fracàs escolar a la ESO. Cliqueu i veieu el vídeo

Pots acompanyar-los en aquest últim esforç obtenint entrades gratuïtes a través de l’enllaç

Migració de Nodes a EIX

El proper divendres 3 de juliol a les 15h s’aturaran tots els espais Nodes d’Àgora (excepte escoles oficials d’idiomes) per tal de migrar-los als servidors nous, tal com s’ha fet darrerament amb els espais Moodle. La migració es durà a terme durant el cap de setmana i està previst que s’allargui com a màxim fins al dimarts dia 7 de juliol.

A diferència dels espais Moodle, que van canviar la seva adreça al domini “educaciodigital.cat“, els Nodes mantindran el seu URL actual dins del domini (xtec.cat).

Recordeu que durant el procés de migració no podreu accedir al Nodes.

RETO FUTURO

The Dreamweavers, l’equip del PFI-PTT Salt que participa al Projecte Reto Futuro impulsat per Fundació Banc Sabadell, Imagine i Fundació Éxit ja ha arribat a la fase de comunicació i es preparen per la gran final que tindrà lloc el proper 9 de juliol a… Llegeix més»

Relació de centres i establiments que ofereixen PFI curs 2020-2021

Avui s’ha publicat al Tauler Electrònic de la Generalitat de Catalunya (eTauler) la Resolució per la qual es fa pública la relació actualitzada dels centres educatius i establiments que ofereixen els programes de formació i inserció el curs 2020-2021, a l’empara de la Resolució EDU/1327/2020, de 9 de juny, (DOGC núm. 8157, de 18.6.2020).

#pfiCAT  #impulsFP

Formacions juliol PFI i FPB

Vols formar-te durant el mes de juliol? Formacions per a professorat PFI i FPB:

• Q-Campus FP 2020. De l’1 al 7 de juliol del 2020.

Programa: https://sites.google.com/xtec.cat/qcampusfp2020/inici
Tallers PFI:

• Neurociència i educació
    • Introducció a les pràctiques restauratives
    • Gamificació a l’aula

Inscripcions: http://xtec.gencat.cat/ca/formacio/formaciocollectiusespecifics/pqpi/

RETO FUTURO

Ahir l’equip dels Dreamweavers del PFI-PTT Salt que va participar al Projecte de Reto Futuro de Imagine, Fundació Banc Sabadell i Fundació Èxit van presentar el seu repte centrat en educació. Aquest els servirà per endinsar-se en la fase 2 d’ideació.

El repte escollit és “Com podem ajudar als adolescents de Salt a iniciar el seu camí a la ESO”

Aquesta setmana inicien tècniques de convergència i divergència com l’SCAMPER per a la generació d’idees que sonin resposta a aquest problema detectat pels propis alumnes”.

FEL H10 I PTT Molins

Els alumnes del PFI-PTT de Molins de Rei, en el marc del conveni de col.laboració entre el Departament d’Educació i Hotels H10 de Formació en Entorn Laboral (FEL), concretament el H10 Marina i el H10 Casanova, ens preparen una beixamel com a resposta a un dels diferents reptes que els xefs i maitres dels respectius hotels els han enviat, ja que va quedar parada la formació als hotels de manera presencial.

L’experiència docent a l’FP Bàsica

Reflexions sobre la meva experiència a la Formació Professional Bàsica.

Comparteixo dos vídeos genèrics amb algunes reflexions sobre el “context i l’alumnat que ens ve a l’FP Bàsica” i sobre “recursos de gestió a l’aula”.

Els vídeos de continguts són: anglès 1, comunicació 1, societat 1, entorn laboral 1, 2 i 3, anglès 2, societat 2 i especialment tutoria 1 i 2.
Llegeix més»

RETO FUTURO

The dreamweavers és el nom escollit per l’equip del PFI PTT Salt on destaquen els valors de responsabilitat, empatia i constància i que avui ja inicia la fase 1 d’Inspiració en el projecte Reto Futuro.

Un projecte on la generació d’idees de manera disruptiva és l’objectiu per canviar el món i en el que estaran participant els nostres alumnes amb l’equip docent i un facilitador de l’equip d’Imagine i un entrenador de Fundació Banc Sabadell, fins al mes de juliol.

En la fase o, a banda d’escollir nom de l’equip i els valors que el defineixen havien de dibuixar-se com es veien al 2030. Aquí teniu com es veu en Gubir”.