Comunicats

Igualtat

Connecta’t a l’empresa

ODS

El que bé comença, bé acaba!

L’alumnat de PFI del perfil d’hostaleria de Girona hem estat treballant de manera transversal entre els diferents mòduls comuns impartits durant tot el curs; matemàtiques, català, seguretat i higiene…  també hem desenvolupant competències bàsiques com la competència digital, de comunicació, artística… etc.

Però no… Llegeix més»

Intercanvi d’experiències: Proven RECYCLED

Els alumnes de PFI-PTT  Auxiliar de Vendes, Oficina i Atenció al Públic van crear una empresa per comercialitzar productes adaptant la idea d’escola verda que identifica a l’Institut.
Així, a través de donar una segona utilitat a diferents materials, van centrar-se en el cartró (que és un… Llegeix més»

El PFI-PTT de Vilafranca col·labora amb El Rebost Solidari

El PFI-PTT de Vilafranca col·labora amb El Rebost Solidari Un any més, l’alumnat del curs d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic del PFI-Pla de Transició al Treball de Vilafranca del Penedès ha col·laborat amb El Rebost Solidari de Vilafranca. … Llegeix més»