Projectes d’Aprenentatge servei

Consulteu el recull de projectes d’Aprenentatge i Servei (APS), la trobareu en l’apartat Projectes. Esperem us sigui d’utilitat i que us desperti la motivació per aquest tipus de proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte ben articulat. Un projecte en el qual els participants es formen treballant sobre necessitats reals del seu entorn amb l’objectiu de millorar-lo.

Sessió Informativa Junior Achievement

T’agradaria participar en el projecte d’orientació “Jo sóc el meu futur” de la Fundació Junior Achievement?

Us informem que avui dimarts 6 d’octubre a les 15:30h hi ha la sessió informativa del projecte. Podreu accedir-hi a través del següent enllaç: https://zoom.us/j/92211878989

És un programa orientat a desenvolupar les actituds i habilitats no cognitives dels joves i els acompanya cap a la construcció d’un Pla Personal de Futur.

Us recordem, que continua oberta la inscripció al projecte, i que podeu apuntar-vos a participar en el següent formulari d’inscripció.

Animeu-vos a participar als projectes PFI!

#pfiCAT #impulsFP

Col·laboració amb DICOMOL (FEL)

El passat 1 d’octubre es va acordar la posada en marxa del nou conveni de Formació en Entorn Laboral (FEL) dins del marc dels PFI, concretament, en el PFI-PTT Granollers d’Auxiliar en fabricació mecànica i instal·lacions electrotècniques.
A partir del mes de gener, l’alumnat podrà formar-se… Llegeix més»

Últimes places!! Formació PFI i FPB

Si t’interessa formar-te en la gamificació i els jocs com a eines per a aconseguir una vinculació especial amb l’alumnat, incentivar la motivació i millorar el procés d’ensenyament-aprenentatge, encara estàs a temps d’inscriure’t al curs:

• La gamificació una eina per millorar la motivació i el rendiment de l’aprenentatge últimes places disponibles!!

Més informació del curs i inscripcions a l’enllaç.

UNESCO_Dia Mundial dels docents 2020

Entre els dies 5 i 12 d’octubre es celebra el Dia Mundial dels Docents 2020. Enguany la temàtica és “Els docents: liderar la crisis, re-imaginar el futur”, seleccionat per a destacar el compromís i la dedicació que els docents de tot el món han demostrat,… Llegeix més»

Formació primer trimestre. Curs 2020-21

Avui s’inicia el període d’inscripció als cursos per a professorat PFI i FPB. Per aquest primer trimestre us proposem els següents cursos telemàtics:

• Eines TAC per a l’atenció a l’alumnat en docència a distància. Del 26/9/2020 al 21/11/2020 ( 20 hores ).
  • Facilitació creativa: tècniques experimentals per… Llegeix més»

Jornada Pedagògica PFI i FPB

Ahir, dimecres 9 de setembre, va tenir lloc la Jornada Pedagògica dels Programes de Formació i Inserció (PFI) i Formació Professional Bàsica (FPB). Enguany el format ha estat telemàtic degut a les circumstàncies excepcionals del curs.
En aquesta edició hem tingut l’oportunitat d’escoltar a la Dra.… Llegeix més»

V Intercanvi d’experiències

Un any més els diferents PFI-PTT dels territoris de Girona, Maresme, Vallès Oriental, Catalunya Central, Lleida i Alt Penedès han presentat els projectes que han realitzat amb els alumnes.
Aquesta V edició d’intercanvi d’experiències es presenta en format vídeo doncs no ha estat possible trobar-nos per… Llegeix més»