El PTT de Manresa decora el CIO per Nadal.

Enguany els PTT del metall i el PTT de vendes han treballat conjuntament en un microprojecte per decorar l’entrada del Centre d’Iniciatives Ocupacionals de Manresa.
Els alumnes del PTT del metall han fabricat unes estructures metàl·liques amb forma d’arbre que han estat decorades pels alumnes del… Llegeix més»

Signat conveni FEL per al PFI Auxiliar d’operacions en aeroports de l’Institut Illa dels Banyols

El Departament d’Educació ha signat un conveni de col·laboració amb les empreses aeroportuàries Groundforce i Interserve, presents a l’aeroport d’El Prat, perquè l’alumnat del PFI d’Auxiliar d’Operacions en Aeroports de l’Institut Illa dels Banyols d’El Prat de Llobregat faci la formació teòrica i… Llegeix més»

El PFI d’Amposta amb la Marató

Els alumnes del PFI d’informàtica i electrcitat de l’Institut Montsià d’Amposta han creat el següent vídeo per donar suport als malalts de COVID i als sanitaris que lluiten cada dia per tots nosaltres.
Moltes gràcies a tots/es!

#pfiCAT #impulsFP