L’alumnat del PFI d’Auxiliar de Comerç i Atenció al Públic crea decoració nadalenca amb màquina de cosir

L’alumnat del PFI d’Auxiliar de Comerç i Atenció al Públic ha desenvolupat, durant les darreres setmanes, un projecte de Nadal centrat en l’aprenentatge pràctic i la creativitat aplicada.

El projecte s’ha iniciat amb una fase d’introducció al funcionament de la màquina de cosir, en la qual l’alumnat ha après a utilitzar l’eina de manera correcta i segura. Un cop adquirides les nocions bàsiques, han realitzat diverses proves a partir de videotutorials de decoració nadalenca, treballant amb roba reutilitzada i experimentant diferents formes, costures i acabats.

En la fase final, i després de comprovar que dominaven la tècnica, l’alumnat ha confeccionat les decoracions definitives utilitzant teles nadalenques. Aquest procés ha permès consolidar els aprenentatges previs i aplicar-los en un producte final amb una clara funcionalitat i valor estètic.

L’activitat ha fomentat l’aprenentatge per projectes, el treball per fases i la responsabilitat en l’ús dels materials, alhora que ha incorporat valors com la sostenibilitat i l’aprofitament de recursos. El projecte s’emmarca dins dels mòduls professionals del PFI i exemplifica una manera d’aprendre basada en la pràctica, la motivació i la connexió amb situacions reals.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>