Vilanova i la Geltrú, 8 de març de 2025
El passat dimecres 26 de febrer, els i les alumnes del PFI d’Auxiliar de Comerç i Atenció al Públic van visitar el Centre d’Art Contemporani La Sala de Vilanova i la Geltrú per conèixer l’exposició ‘Les Comparses 1955-2025: De la barretina a la polsera, del guixot al caramel ecològic’.
Durant la visita, van recórrer l’exposició atentament, van interactuar amb els materials exposats i van respondre diverses preguntes que els van ajudar a comprendre millor aquesta tradició tan emblemàtica a la ciutat. L’activitat va permetre que coneguessin els detalls dels plafons i les fotografies exposades, descobrint com s’ha viscut la festa de Les Comparses al llarg dels anys.
Amb aquesta activitat, l’alumnat van gaudir d’una experiència educativa diferent i divertida, que fomenta l’interès per la història local i les tradicions del territori, promovent alhora l’aprenentatge pràctic i significatiu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |








