El dijous 20 de febrer de 2025 va tenir lloc la XXII Jornada de Qualitat a l’Ensenyament a l’Hotel EXE Campus de la UAB
El benestar emocional de la comunitat educativa, com a eix vertebrador, hi va ser present.
La Jornada de Qualitat és un punt de trobada i de reflexió sobre temes actuals i experiències educatives i de gestió, desenvolupades per companyes i companys d’altres centres, els quals posen la seva pràctica al servei de la comunitat educativa per avançar, entre tots, en el camí de la millora contínua.
Accés a la XXII Jornada de Qualitat
La Jornada s’adreça a tota la comunitat educativa i especialment a:
- Directors i directores del centres educatius públics i privats.
- Inspectors i inspectores d’educació.
- Coordinadors i coordinadores docents del centres educatius públics i privats.
- Professorat dels centres educatius.
- Membres d’institucions i empreses col·laboradores de la Direcció General de la Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial.
- Representants de les administracions educatives d’altres comunitats autònomes.
- Representants de les administracions educatives d’altres països participants en diferents projectes europeus de qualitat i millora contínua.


Comentaris recents