Aquesta subxarxa proporciona un espai de comunicació on lorem impsum. Cada sessió està formada per: un seminari web, seminaris territorials relacionats i converses al nus, dins del grup de la competència digital docent.

Què és la competència digital docent?

S’entén per competència digital docent la capacitat que tenen els docents de mobilitzar i transferir tots els seus coneixements, estratègies, habilitats i actituds sobre les tecnologies per a l’E-A en situacions reals i concretes de la seva pràctica professional per tal de facilitar l’aprenentatge de tot l’alumnat i l’adquisició de la seva competència digital.

Aquesta capacitat els ha de permetre dur a terme processos de millora i innovació a l’ensenyament d’acord amb les necessitats de l’era digital, i contribuir al seu desenvolupament professional d’acord amb els processos de canvi que tenen lloc a la societat i als centres educatius.

Marc competèncial

L’objecte d’aquest marc és determinar quines competències ha d’adquirir i desenvolupar qualsevol docent que imparteixi ensenyaments reglats a la Llei Orgànica d’Educació en l’exercici de la seva professió, independentment de la matèria, de l’etapa o del tipus d’ensenyament.

Les competències del marc s’organitzen en 6 àrees que presenten els diferents aspectes de les activitats professionals dels docents.

Sessió de presentació

En aquesta sessió es presentarà la subxarxa de competència digital docent posant el focus en:

• Els objectius de la subxarxa
  • El marc competencial
  • L’estructura i organització de l’activitat formativa
  • El Nus: espai de comunicació

Data: 16 de setembre de 2021, de 17:30 a 19:00 h.

reproductor de vídeo

Totes les sessions

Al llarg del curs 21-22 es realitzaran 7 seminaris web on es desenvoluparan les diferents àrees de la CDD i on es comptarà amb la col·laboració de persones expertes en cada una de les diferents àrees.

Fes clic al següent botó per accedir a totes les sessions:

Sessions

Cerca per tema

Pots cercar per temes, etapes, ponents o qualsevol paraula clau relacionada amb la xarxa de competència digital docent. Per cada ponència trobaràs un enllaç al vídeo i un enllaç a la conversa associada al Nus. Fes clic al següent botó per accedir al cercador per temes:

Cercador per temes

Recursos

Accés a diferents projectes, recursos i propostes didàctiques per al desenvolupament de les competències de l’alumnat mitjançant l’ús de tecnologies educatives.

Altres recursos:

Grup a Nus

Espai virtual per compartir idees, inquietuds i recursos entre els docents participants, fomentant el treball i la interacció en xarxa. Aquesta plataforma permet la creació de fils de conversa de manera senzilla i ordenada, amb inserció d’etiquetes, enquestes, citacions, etc.