Bones pràctiques: Porta a la imaginació

Ins Seròs (Seròs)

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Etapa: ESO, Batxillerat

• Presentar en format de llibre enquadernat tots els relats presentats al concurs literari del centre.
  • Difondre tots els relats presentats al concurs literari del centre, tant els que han estat premiats com els que no.
  • Donar a conèixer aquest exemplar enquadernat i que quedarà a disposició de préstec a la nostra biblioteca.
  • Despertar l’interès lector de l’alumnat del centre mitjançant els escrits realitzats per l’alumnat que han participat en el concurs literari del curs anterior.

A l’Ins Seròs s’organitza un concurs literari. Dels escrits presentats per l’alumnat, la biblioteca n’ha fet un recull amb la intenció de donar valor a la creació dels nois i noies. Aquest recull també vol despertar l’interès lector de l’alumnat i és per això que es presenten en format llibre, enquadernat, perquè quedi a la biblioteca del centre i es pugui agafar en préstec.