
Ahir, amb el claustre docent de Les Escoles de Gurb, vam visitar la biblioteca Pilarin Bayés de Vic, en el marc de les visites formatives vinculades a la formació FIC del PLAMIB (Pla de Millora de les Biblioteques Escolars).
L’Ignasi Janer, coordinador de l’equipament, ens va explicar el nou model de biblioteca pública que s’adapta a les necessitats actuals de la societat i que s’emmiralla en l’exemple nòrdic. I l’Ester Farrés, directora de la biblioteca, ens va presentar alguns dels materials que utilitzen per a les visites escolars.
Tot plegat, una visita enriquidora en una de les grans biblioteques del nostre país. Gràcies, Ester i Ignasi (i resta de personal bibliotecari), per la bona predisposició i amabilitat.

