XX Trobada de Corals de Primària i CorArts 2023

Un any més des del CdA Pau Casals hem organitzat les Trobades de Corals a Tarragona.

La XX Trobada de Corals d’educació infantil i primària la vam realitzar el dimecres 26 d’abril al Teatre Auditori de Salou. Els alumnes de les següents escoles van interpretar la cantata So de Lluna del Petit Taller de Cançons amb una banda de músics en directe. Escola La Mercè de Martorell, Escola Guillem Fortuny de Cambrils, Escola Salou de Salou, Escola Pau Casals del Vendrell, Escola Castell de Calafell de Calafell, Escola Les Eres de Creixell, Escola Antoni Vilanova de Falset, Escola Santa Maria del Mar de Salou, Escola Montsant de Reus i Escola Antoni Roig de Torredembarra. Cadascuna de les escoles van interpretar una de les cançons de la cantata i al final van cantar totes juntes Feliçorionak, un cant de celebració a la vida.

El CorArts 2023, la Trobada de Corals d’educació secundària, la vam realitzar el dijous 27 d’abril a l’Auditori Josep Carreras de Vila-seca. Els alumnes dels següents instituts van interpretar la cantata La VEU de la TERRA del Petit Taller de Cançons amb una banda de músics en directe. L’Institut Joan Amigó i Callau de l’Espluga de Francolí, l’Institut Salvador Vilaseca de Reus, l’Institut Vila-seca de Vila-seca, l’Institut Els Pallaresos dels Pallaresos, L’institut Marta Mata de Salou i l’Institut Escola Pi del Burgar de Reus. Cadascun dels centres va interpretar una de les cançons de la cantata i al final van cantar tots junts Victòria, un cant d’esperança dedicat a la Terra.