La tasca d’una periodista a les xarxes socials

La Bet Molina ens explica les claus per elaborar continguts de qualitat

El Canal de Reporters ha tingut l’oportunitat de conversar amb la periodista Bet Molina que des de que va finalitzar els seus estudis universitaris s’ha especialitzat en la creació de continguts per a xarxes socials.

La Bet ens ofereix un seminari on ens explica com les xarxes poden ser una eina periodística molt potent però què és molt important saber usar-les i identificar el contingut de qualitat.

Escoltant-la aprendrem quins son els dispositius necessaris per enregistrar i editar els vídeos, i quins són els elements imprescindibles per aconseguir produccions de gran valor informatiu.

Veurem també com molts dels aspectes que es tenen en compte per redactar notícies i reportatges en els mitjans tradicionals també apliquen en aquest cas.

Trobareu com sempre les dues versions del seminari; en format ponència pensat per al professorat i en format qüestionari per compartir-lo amb l’alumnat.

L’accés a l’enregistrament està disponible en l’apartat Seminaris.