L’INS Guindàvols protagonitza el darrer seminari del curs 22/23

L’aposta de l’INS Guindàvols per l’educació mediàtica i la coeducació del seu alumnat

Dues mestres de llengua de l’INS Guindàvols, la Imma Creus i l’Emília Bellmunt, ens expliquen en aquest seminari com a partir d’un programa d’innovació pedagògica van introduir el seu alumnat en el mitjà radiofònic i per fer-ho han partit dels seus propis interessos: la música, els esports, la tecnologia i la igualtat de gènere.

Aquesta tasca realitzada per estudiants d’ESO tenia un objectiu concret: treballar la competència en comunicació lingüística a l’aula. I s’ha materialitzat amb l’elaboració d’un programa de ràdio i la participació en el programa de Catalunya Ràdio “L’ofici d’educar”.

Però la seva empenta no s’ha aturat aquí; des de l’INS Guindàvols han elaborat una revista escolar digital amb la qual l’alumnat ha aconseguit fomentar la mirada crítica sobre l‘entorn més proper, però també sobre els grans temes de l’actualitat global.

L’accés a l’enregistrament està disponible en l’apartat Seminaris.