Centres Educatius Participants

El projecte CETE+ és un Consorci Europeu per a la Transformació Educativa emmarcat en una acreditació Erasmus+ KA120, subvencionat per la Unió Europea. L’objectiu del nostre consorci és fomentar la millora en l’aprenentatge de l’alumnat i en els centres educatius que hi participen.

Aquest consorci CETE+, planificat per als 7 anys vinents, està format en aquest primer període, per 85 centres educatius de Catalunya i el Departament d’Educació n’és el coordinador general. La participació dels centres s’estructura en 14 microconsorcis al voltant d’un programa d’innovació o projecte educatiu. Cada microconsorci té una persona coordinadora.

I en aquest context, s’han planificat tot un seguit d’activitats, en les quals hauran participat al voltant de 294 centres educatius públics i al voltant de 80.250 alumnes de Catalunya al cap dels set anys. Aquestes activitats inclouran períodes d’observació i cursos de desenvolupament professional en altres països europeus per als docents i els assessors tècnics docents de les institucions que formen part del consorci.