Job shadowing a Tadim i Braga (Portugal)

Les docents Gala León de la ZER Baix Montseny, Imma Espinosa de l’Escola Mossèn Cinto Verdaguer i Francesca Llurba de l’Escola El Turó, expliquen al seu diari que han fet una mobilitat molt especial a Tadim, prop de Braga. L’Agrupamento de Escolas Trigal de Santa Maria els ha obert les portes per conèixer la seva realitat. Hi ha una escola per cada cicle (a Portugal els cicles van diferents dels del nostre sistema), però totes tenen una cosa en comú: un entorn privilegiat i un equip de mestres molt humà. Han fet aquest vídeo (enllaç) per explicar l’experiència.