Job Shadowing a Düsseldorf CETE+ EMAILC

La nostra tècnica assessora docent, Goretti Blanch, juntament amb la docent Ariadna Asnà de l’lnstitut Manuel Sales i Ferrer d’Ulldecona, han estat de job shadowing al Cecilien-Gymnasium de Düsseldorf. Ha sigut una experiència molt positiva on han conegut un nou sistema educatiu que permetrà comparar-lo amb el nostre i, així, millorar algunes pràctiques tant docents com de gestió. L’Ariadna comenta que ‘personalment, he agafat algunes idees per poder-les implementar al projecte GEP del centre, ja que he pogut veure com un suport lingüístic per ajudar als alumnes a expressar-se oralment i de manera escrita és molt necessari per encoratjar-los a comunicar-se en anglès’.
D’altra banda, la Rocío Zurita de l’Institut Milà i Fontanals de Barcelona i la Júlia Prieto de l’Institut Martí l’Humà de Montblanc han visitat el Comenius Gymnasium de la mateixa ciutat. En paraules de la mateixa Rocío: ‘m’emporto moltíssimes coses positives. Les observacions a les aules van ser molt inspiradores, com també ho va ser l’intercanvi d’opinions sobre diferents aspectes didàctics i metodològics amb el professorat que ens va acollir. Penso que definitivament hi ha aspectes fàcilment aplicables al meu centre que impactarien considerablement en com el nostre alumnat adquireix les llengües estrangeres, sobretot per treballar l’expressió oral’.
Gràcies a les participants per compartir les seves enriquidores experiències d’aquestes mobilitats a la regió de Rin del Nord-Westfàlia en el marc del Projecte Erasmus+ 22.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *