Jornada transferència EMAILC

El passat dimecres 28 de febrer, vam celebrar la Jornada de Transferència de l’equip EMAILC del Projecte 2022, en el marc del CETE. Hem realitzat 18 mobilitats a centres i institucions educatives d’Alemanya, Portugal, Bèlgica, Eslovènia i Itàlia. Els aprenentatges adquirits, ja s’estan traduint en l’elaboració de materials, projectes col·laboratius entre centres o nous intercanvis. A més, escoltar les experiències dels centres participants ha resultat molt inspirador.

Compartim alguns dels aprenentatges de la Jornada:

• “La creació de xarxes d’intercanvi beneficia a tots nivells en l’àmbit educatiu (alumnat, professorat, centres).”
  • “Diversitat de sistemes educatius (amb opció de tria d’itinerari – professional, acadèmic…- més primerenca)”.
  • “Activitats que promouen l’autonomia i l’autoregulació de l’aprenentatge entre l’alumnat. Per exemple, Give me 5 o Trek-je-plan.”

Moltes gràcies a Institut Milà i Fontanals, Institut Manuel Sales i Ferré, Institut Martí l’Humà, Escola El Gegant del Rec, Institut Salas i Xandri, Institut Sant Elm, Institut El Vern i Institut de Gurb.

Compartir sempre té un efecte multiplicador!

Enhorabona a tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *